Torsdag!

2009-12-10  23:15:42  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Kom precis hem från skolan, så sent kan det bli ibland.. Jobbigt. Serverade idag i restaurangen, som vanligt, som alla torsdags kvällar. Men idag var det lite speciellt, vi hade nobelmiddag :) Det var jättekul. Trerätters middag, lite underhållning under kvällen, god mat, tomteblogg, levande ljus osv. Jättemysigt var det.

Hade så mycket att göra hela tiden så jag fick aldrig chansen till att fota. Men fick ett par iallafall ;)

Natalie leker med tomtebloss ;)


Maaat!

Såhär såg jag ut idag, en stund iallafall. Ångrade mig med flätan sen, satte upp håret i en vanlig hästsvans istället. Hade heller inte på mig västen ännu ;) Men men.

Nu ska jag läsa bloggar, kolla runt lite på internet och så. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0