Kakor <3

2009-07-15  01:13:50  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Sitter ute i mitt lilla hus just nu. Sitter och lyssnar på musik genom spotify, äter kakor, dricker bubbelvatten och pratar med folk på msn. Ska snart stänga av datorn tror jag och se på tv en stund.

Imorgon ska jag försöka gå upp runt halv 10 och börja med att olja in altanen så fort som möjligt. Vill verkligen hem till Bro nu. Älsklingen sa att mitt paket från H&M har kommit och det vill jag ju självklart hämta ut! Ska göra det imorgon :)

PUSS!

Kommentarer
Skrivet av: Marcus Å

Låter härligt! Åker du runt mycket i den? ;)

DATUM: 2009-07-15 KLOCKSLAG: 08:39:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0