Kväll

2009-03-02  23:11:44  Allmänt  Kommentarer (1)
Nu är klockan ganska mycket, borde egentligen ligga i sängen och sova nu men icke! Sitter i sängen och bloggar, läser andras bloggar och kollar runt lite. Kom in för inte så länge sen. Jag och Jonas fixade hans bil lite. När vi först gick ut så blev vi chockade över hur mycket snö det hade hunnit komma sen sist vi var ute. En decimetar på vissa ställen redan. Usch! Jag vill ju ha vår nu :( Men nä, det snöar som fan ute nu. Såhär ser det ut på parkeringen utanför oss, usch! Haha.


Nu ska jag kolla på Vänner. Hoppas att jag blir trött, vill ju sova så jag orkar upp imorgon halv 6. Men tyvärr så är jag inte alls trött, sov ett par timmar idag på dagen, inte så smart kanske. Aja, skriver imorgon när jag kommit hem från museet. ♥

Kommentarer
Skrivet av: ida

sv: haha du och ditt himla vänner ;) du är likadan med vänner som jag är med SATC märker jag ;)

DATUM: 2009-03-03 KLOCKSLAG: 00:07:39
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0