Fredag

2009-05-01  20:45:17  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Tänkte bara slänga in ett litet inlägg här innan vi ska äta middag.

Igår var det jättetrevligt. Brasan var inte så speciellt stor, det var ett jäkla skämt. Några killar som spelade fotboll tände på brasan 40  minuter för tidigt, jävla glädjedödare, haha. Efter brasan gick vi hem till oss, satt och pratade och drack lite. Det var jag, Jonas, min bror, hans flickvän, pappa och hans sambo. Vi satt och pratade jättemycket och hade jättekul. Runt 1 gick jag och min brorsas flickvän till nedervåningen och sjöng sinstar i ca en timme, det var skitkul. Efter det så satt jag, Jonas, brorsan och flickvännen och pratade. Sen gick vi och la oss, hehe :) Jag hade iallafall jättetrevligt.

Nu är jag hemma hos mamma, vi håller just nu på att grilla ;) Och därför ska jag och min syster springa iväg till Ica nu och handla lite. Dom stänger ju om en kvart, så vi hörs ikväll (ska hem till Bro). Ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0