Skolan

2009-11-30  10:48:02  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Orkade inte blogga igår. Var hos min moster större delen av dagen, vi klippte Mio. Sen åkte jag hem till Jonas pappa och firade hans lillasyster som fyllde 8 år. Kom hem runt 9 och vi var skittrötta så vi gick och la oss direkt.

Första skoldagen idag då på en månad, kul.. Glömde bort att jag skulle vara i skolan så när jag satt på bussen påväg ut till Djurgården (till praktiken) så kom jag på att jag skulle till skolan. Kom försent såklart, damn it.

Skolan har blockat (nästan) alla internetsidor. Facebook är man ju alltid inne på,  msn också. Iallafall här i skolan, och speciellt på rasterna. Dåligt! Som tur är så funkar blogg.se LIIITE iallafall. Hoppas att det här kommer fram ;)

Efter skolan ska jag hem till Jonas. Så vi hörs sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0