Dagen som varit..

2010-04-06  20:37:33  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuuu!

Har haft fullt upp idag. Var hemma hos pappa och hälsade på, åt middag och hade det riktigt trevligt :) Hittade också en resväska som jag kan ha med mig på kryssningen, bra det. Den är dock lite liten, men det får jag leva med, haha.

Nu är jag hemma hos Jonas. Har inte träffat honom sen i fredags så det var väl dags nu. Men han är inte ens hemma.. han är på nåt möte tydligen. Får se vad vi hittar på när han kommer hem då. Kanske ser en film eller nåt.

Imorgon är det alltså kryssning som gäller. Kommer bli grymt kul! Skriver såklart ett eller två inlägg innan jag åker. Och under kryssningen ska jag självklart fota en jäkla massa ;)

Nä, klockan börjar bli mycket. Nu måste jag börja packa!! Hörs sen ♥

Kommentarer
Skrivet av: Nadja

God Kväll!



Ursäkta för sent svar. =( Har varit sjuk. =( Haft en bra påsk? =) kram

DATUM: 2010-04-06 KLOCKSLAG: 21:30:57
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0