Mösspåtagning imorgon!

2010-04-29  21:55:29  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Ikväll gick det jättebra i restaurangen. Fick sluta strax innan kl 8. Jag han precis med min buss, annars hade jag fått väntat jättelänge på nästa! Tur det.

Imorgon börjar jag kl 12. Då är det dags för mösspåtagning! Först ska vi äta tvårätters lunch, sen ska rektorn hålla tal, vi ska sjunga Studentsången, dricka alkoholfri cider och ta på oss våra studentmössor. Jag kommer ha med mig min pappas systemkamera så jag lägger förhoppningsvis upp lite bilder imorgon.

På måndag händer det en rolig grej, ska köpa något som jag har längtat efter. Yaaaay, är så jäkla glad! Hihi ;)

Nä nu ska jag logga ut. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0