Söndag

2010-12-19  11:11:24  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Bloggade ingenting igår pga flytt. Vi började runt 10 på morgonen och åkte hem runt 10 på kvällen. Satan va trötta vi var efter det. Har ont i mina armar idag, hehe. Lägenheten som min styvmamma flyttade till var iallafall jättefin och fräsch. Snacka om att jag blev extra sugen på att skaffa egen lägenhet!

Idag ska jag kanske träffa en kompis, får se hur det blir med det. Med tanke på att jag är hundvakt så vet jag inte om jag ska hem och lämna hunden först och sen in till stan, eller om jag ska lämna honom här hos älsklingen medans jag åker iväg. Hmm, får se helt enkelt.

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på tv ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0