Dålig uppdatering

2010-02-28  17:54:35  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuuuu!

Jag har haft fullt upp hela helgen, därför har jag inte skrivit något. Igår på eftermiddagen var jag hemma hos pappa, åt middag, tårta och hade det trevligt. Min lillasyster fyllde 12 år i fredags så vi firade henne lite. Min bror fyllde 22 år igår, så vi gick till värdshuset senare på kvällen och firade honom lite. Vi var kvar där till stängning, sen drog jag och min vän Angela på efterfest hos en kompis. Senare på natten tog vi taxi hem till en annan kompis i brandbergen, men då blev alla trötta så vi satt bara och lyssnade på musik och snackade. Sen däckade dom flesta så vi bestämde oss för att sova kvar där. Jag gick väl och la mig runt 8 och gick upp igen kl 11 bara för att Angela och en annan kompis ville hem, så vi tog taxi hem igen runt 12. När jag kom hem till mamma la jag mig i sängen och somnade direkt. Sov så jääääääääävla bra, haha ;) Det var en lyckad kväll!

I fredags kväll var vi också på värdshuset till stängning, sen gick jag och min syster hem till en kompis en stunt. Pratade, lyssnade på musik och sånt. Trevligt.

Oj, va mycket text. Men ville ju bara berätta hur min helg har sett ut ;) Idag ska jag bara ta det lugnt här hemma hos mamma. Ska sova här inatt igen, imorgon åker jag hem till Jonas. Då ska jag packa och fixa lite inför kryssningen på tisdag, yaaaaay! Längtar!

Nu ska vi äta middag, hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0