Lördag

2010-02-06  15:09:11  Allmänt  Kommentarer (0)
Hej bloggen!

Igår hade jag praktik mellan 15.00 och 01.00. Det var jättekul men satan va trött jag var när jag kom hem till mamma ;) Satt uppe en stund och pratade och lyssnade på musik, men sen slocknade jag.

Blev erbjuden att extrajobba där ikväll och jag tackade ja. Skulle egentligen träffa Bobbi från trelleborg idag men det får bli av en annan helg istället.

Ska alltså gå om ca 40 minuter. Som tur är bor mamma bara 5 minuter från värdshuset så det är hur skönt som helst!

Ska nog ta sista tåget hem till älsklingen sen, alltid skönt att vakna upp hos honom :) Nu ska jag sminka mig lite. Ha en bra lördag :) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0