Hemma!

2010-01-07  20:16:29  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej bloggen!

Kom hem från skolan för bara några minuter sen. Det blev en ganska kort dag i restaurangen eftersom att vi inte skulle ha några gäster idag. Vi hade istället små genomgångar och vi lärde oss lite nya saker. Sånt som flambering och tranchering.

Orkar faktiskt inte skriva mer, tänkte tvätta bort sminket nu och fixa mig inför natten. Ska upp halv 6 imorgon bitti, usch. Serverar lunch i restaurangen imorgon.

Här får ni se lite bilder från kvällen!

Fanny och Josefine leker med kycklingarna!

Haha!

Vi i serveringen fick rensa lite fisk.

Och testa på att flambera. Kul tycker jag :)

Mysig middag med klassen!


Och såhär såg jag ut idag. Orkade inte ha knäppt väst eftersom att det inte är lika viktigt när det inte är några gäster i restaurangen ;) Då passar man på att gå runt sådär, avslappnat.


Nu ska jag fixa mig, sen lägga mig i sängen med ett avsnitt av Gossip girl. Hörs imorgon ♥

Kommentarer
Skrivet av: josefine

haha, vad oproffessionellt av oss att leka med kycklingen :D

DATUM: 2010-01-08 KLOCKSLAG: 14:39:38
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0