Sjuk! :(

2010-05-02  17:06:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Tänkte bara skriva att jag är sjuk och att jag inte orkar blogga mer än dethär idag. Ska plugga lite nu, sen ska jag äta middag och sen ska jag ta det lugnt. Har ont i halsen, är jätteförkyld och hostar otroligt mycket. Inte kul :(

Imorgon händer det iallafall något roligt, längtar som fan. Kika in imorgon så får ni se ;)

Nu ska jag plugga, så här får ni se lite bilder; ♥

Min fina katt, Pysen!

Valborgs-maten ;) Det var MUMS!

Jag och Nina fikade ute i det fina vädret idag

Och åt lunch!

Nudlar!

Vi har suttit ute och solat i några timmar. Jätteskönt var det. Jag somnade så nu är jag helt röd i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0