Update

2010-05-18  23:40:09  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjenare!

Har inte haft tid till att blogga idag faktiskt. Först var jag med klassen på ett studiebesök på Ulriksdals wärdshus, det var kul. Vi blev bjudna på sufflé och tårta, det var gott! Efter det åkte jag och mötte upp min styvmamma och småsyskonen, sen åkte vi till Skopunkten i Länna och handlade skor. Vi åkte hem och lagade mat och sen dess har jag bara tagit det lugnt.. och pluggat lite inför provet imorgon. Så med andra ord, jag har haft fullt upp idag.

MEN, nu sitter jag ute i mitt hus. Snodde med mig pappas modem ut hit ;) Han ligger ändå och sover.

Imorgon är det skola som gäller. Först religion, sen webbdesign och sen prov. Kommer alltså hem sent imorgon. Men jag bloggar iallafall från skolan ;) Så vi hörs imorgon. Godnatt ♥


Studentskorna är nu inhandlade! Vad tycks? :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0