Hos mamma

2011-12-05  11:40:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Hallå. Im back. De senaste dagarna har varit rätt tunga för mig och min familj. I fredags var det dags för mormors begravning vilket var det jobbigaste jag har varit med om. Men allt var så fint! Efter det så åkte vi till en restaurang och fikade med alla. På kvällen umgicks jag med mamma, Tommi och min lillkusin. Vi åt fondue och hade det jättetrevligt. I lördags var jag ute med en massa vänner, vi var på Retro. Vi hade det riktigt kul! Och igår var jag med älsklingen och sen åkte jag hem till mamma o sov över. Och idag så ska jag, syster och mamma umgås. Lär bli film och en massa mys bara! Sista dagen vi hinner umgås innan jag åker till Sälen. Åker om 5(!!) dagar! Helt galet va tiden går fort nu.. Vi har iallafall fått veta att jag och Simon får bo ihop :) Skönt! Får se om jag uppdaterar senare ikväll.. Puss ♥

Kommentarer
Skrivet av: Gurkiss

Usch det är så hemskt att förlora nån man älskar.

Jag beklagar verkligen sorgen.



Ha de gott och hoppas du får det härligt i Sälen...

Kram Gurkiss

DATUM: 2011-12-06 KLOCKSLAG: 10:26:19
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0