Torsdag

2011-06-16  12:04:06  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Natalie sov hos mig igår så jag satt typ inte vid datan igårkväll, därför jag inte uppdaterade när jag kom hem från stan. Bea, jag och Natalie gick iallafall runt i stan och kollade lite affärer och sen åkte jag och Natalie hem till mig. Kl 22 satt vi och min syster o kollade på Saw 6, den var bra. Vi åt chips och snackade lite!

Sen när jag och Natalie gick och la oss runt 12 så började allt snack. Inte fan sov vi på ett bra tag, haha. Tror att vi somnade runt halv 4 nångång. Men men, sånt är kul ;)

Idag ska jag bara vara hemma, städa, fixa lite ogräs, kanske olja in altanräcket osv. Inte så kul, men det måste göras.

Hörs senare  ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0