Inge jobb..

2011-05-07  04:13:24  Allmänt  Kommentarer (1)
Helluuu!

Blev lite missförstånd så varken jag eller syrran jobbade idag, haha. Vi kom dit och sen fick vi reda på att vi bara skulle prata lite och se hur det gick till och så. Inte jobba. Men samtidigt insåg jag att detdär jobbet inte var något för mig så jag söker vidare!

Sen jag kom hem, runt 12 nångång, så har jag, mamma och tommi suttit och lyssnat på musik och sjungit jättemycket. Kommer förmodligen ha ont i halsen imorgon, haha.

NU ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Skrivet av: hanna ♥

har varit i finland hela helgen, men är tillbaka nu :) har allt varit bra? :)

DATUM: 2011-05-09 KLOCKSLAG: 14:10:44
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0