:)

2012-04-14  10:21:13  Allmänt  Kommentarer (1)
Hej!

Bloggade inte igår pga att jag jobbade långpanna. Först jobbade jag lunch och det var jättelugnt. Fick vara plock och disk. Och på kvällen så hade vi fondue, skönaste på länge! 70 pers och vi var tre st som serverade! Fick mer dricks än någonsin och hade underbara gäster :) FAN va jag trivdes igår. Skickade värsta smset till chefen efter jobbet om hur mycket jag trivdes osv. Så glad var jag, haha.

Nä, men nu börjar det verkligen närma sig sitt slut här. Och jag längtar hem mer och mer för varje dag. Dock så går dagarna riktigt snabbt här. Kändes som att det var nyss jag satt och sa att jag åker hem om två veckor. Men nu är det bara en vecka kvar. Typ. Saknar alla så himla mycket. Min älskade mor, min fina syster och min allra bästa vän!


Jag och syster :) Gammal bild!

Bästa vän!

Mamma och jag! :)

Idag börjar jag 12.00 och jobbar till 18.00. Ska ha exakt samma station som igår. Plock och disk. Ikväll är fonduen inställd så vi ska väl bara ta det lugnt ikväll. Kanske åka ner till byn och hämta ut Simons paket som han har beställt. Och jag MÅSTE ha hårspray! :P Nä, nu ska jag slå på tvn och ta det lugnt innan jag ska gå till jobbet. LOVE THIS! ;) Puss!

Kommentarer
Skrivet av: [photo] by natty.

Åååh saknar dig med sååå mycket <3

DATUM: 2012-04-14 KLOCKSLAG: 14:21:38
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0