Hemma i stugan

2012-04-09  19:02:27  Allmänt  Kommentarer (2)
Hej! Idag var det en jobbig dag på jobbet faktiskt. Gick inte alls bra :( Vi var sammanlagt 7 personer som jobbade. 2 i baren, 2 i matsalen, 2 i köket och 1 i disken. Det är för få människor på sååååå mycket som vi hade att göra idag. Vi trodde inte att det skulle komma så mycket gäster men ja.. Det gjorde det. Eftersom att vi inte hade någon som plockade disk så fick jag göra det eftersom att jag hade diskpasset idag. Men vi brukar alltid ha en disk & en plock.. Sen när vi hade stängt och alla gäster hade gått så hade vi nog tagit in 5-6 backar med disk från hela cafédelen. Helt sjukt va mycket det var. Men så går det om man är för få.. Suck. Aja, är hemma nu och sitter o myser i soffan med älskling. Imorgon börjar jag inte förrän 16.00, skööönt! Då är det fondue och än så länge är det bara ca 60 bokade. Hörs kanske senare, annars imorgon. Ha det!
Jättefin printscreen bild från faccebook ;) Älskar stilen!

Kommentarer
Skrivet av: PHOTOS BY MADELEINE♥

sv. härligt! :)

de är sådär med mig,



har du lov nu? :)



kram♥

DATUM: 2012-04-09 KLOCKSLAG: 23:23:46
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/
Skrivet av: PHOTOS BY MADELEINE♥

sv. härligt! :)

de är sådär med mig,



har du lov nu? :)



kram♥

DATUM: 2012-04-09 KLOCKSLAG: 23:23:46
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0