Mitt schema för denhär veckan och nästa! ;)

2012-04-09  23:41:37  Allmänt  Kommentarer (1)
(Klicka på bilderna för att förstora dom!!)

Idag hade jag ju disken, inte kul :P Imorgon får vi se om jag behövs på fonduen, och sen är jag ledig två dagar i sträck. Får se vad man ska hitta på då! Sen långpanna, två dagar och sen en helt vanlig dag.
Plock/grill/bar = där jag behövs helt enkelt :P Sen fondue på tisdag, jobbar alltså bara på kvällen, sen samma sak igen på onsdagen som på måndagen. Skönt schema egentligen! Sen ledig resten av veckan och på söndag åker jag hem! :) Vilket egentligen betyder att jag kan packa de sista två dagarna men eftersom att man ska städa stugan också så kan jag lika gärna packa lite denna veckan. Iallafall i min största väska. Får ju prioritera lite vad jag ska ha på mig så jag kan börja packa lite ;) Då får jag även en liten känsla av att jag faktiskt ska flytta hem väldigt snart!! :) Nu så ska jag gå och lägga mig. Godnatt ! :)

Kommentarer
Skrivet av: PHOTOS BY MADELEINE♥

sv. Jahaa okej :D

kan vara skönt att jobba också!



det har hänt massa saker och så, därför är inte allt tip-top :/



kram♥

DATUM: 2012-04-10 KLOCKSLAG: 09:49:52
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0