Skön dag!

2012-04-15  19:28:09  Allmänt  Kommentarer (0)
Helluuu!

Idag jobbade jag bara i 4 timmar! Det var sjukt lugnt uppe på jobbet. Hade totalt 6 lunchgäster, varav 2 jobbar hos oss :P Och sen så hade vi kanske 15 gäster i cafédelen. Helt sjukt. Har aldrig varit med om att det har varit såhär lugnt. Och enligt schemat så ska jag va i grill/bar/plock imorgon, får se vart jag behövs helt enkelt :)

Idag åkte Sofia hem :( Lite sorgligt faktiskt. Hon är den som jag har kommit närmst här. Imorgon åker typ 4 till från mitt jobb. Så vi blir jättefå uppe på Snögubben den kommande veckan!

Just nu väntar jag på att mitt hår ska torka.. Har nämligen färgat håret lite grann! ;) Lägger upp bild sen om det ens syns något.

Ikväll så ska vi se nya avsnittet av himym, sen vet jag inte. Får se :) Hörs snart!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0