Uteservering!

2012-04-04  20:56:50  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!
Har suttit på Gustavs grill och bar hela dagen och solat på deras uteservering. Satt där och åt lunch först med Simon, Sofia och Emma. Sen drog Simon ut i backen och då satte vi oss på uteserveringen. Satt där i flera timmar. Såhär såg det ut ;)
Så jävla härligt ;)
Sofia och Emma!
Muums!
Hämtade ut mina nya skor idag också, här får ni se bild på dom! :)
Fina och passande färger nu till våren/sommaren! :)
Hämtade även ut en klänning men med tanke på hur kort den var så kommer jag använde den som ett linne istället till svarta jeans typ ;)
Vad tycker ni? :)
Och btw. Ända sen typ 1 så satt jag och tjejerna på uteserveringen och drack cider och shottade. Så jag är liiite dragen just nu! ;) Tur att man är ledig imorgon! ;) Ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0