Aug. 29, 2012

2012-08-29  00:46:00  Allmänt  Kommentarer (0)
Halloj!

Länge sen jag bloggade.. Hmm.. Har ingen bra ursäkt till varför, men men.

Ligger i sängen just nu, har precis kollat på Ung & bortskämd.. Herregud säger jag bara. Man blir så jäkla arg på dom som är med, helt sjukt asså :P Men samtidigt är det ju väldigt underhållande.. Ska väl försöka sova snart, för imorgon kommer jag ha fullt upp!

På förmiddagen ska jag hålla på med rummet så mycket som det går. Rensa en massa lådor och förflytta dom från det gamla rummet till det nya. Sen på eftermiddagen så ska jag hjälpa till att slänga en massa skräp på en sopstation, ett par vänder. Och efter det så ska jag kanske möta upp syrran, följa med henne till Haninge en snabbis och sen åka hem igen!

I helgen blir det en massa skojigheter! På fredag är det kräftskiva, sen utgång. Och på lördag är det födelsedagsfest hos en vän. Får dock inte bli sent på lördag eftersom att jag kanske jobbar på söndag. OM det inte är så att jag kan byta det passet, men får se helt enkelt. Igår köpte jag en klänning och en kavaj som jag ska ha på fredag, kan lägga upp en bild imorgon om jag kommer ihåg det ;)

Nä, nu ska jag dejta kudden. Puss och godnatt !

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0