Jobb i sommar!

2012-06-12  20:10:43  Allmänt  Kommentarer (0)
Wihoo! Provjobbade igår på Skrovet i Skanstull och strax innan jag slutade så satte vi oss ner och gjorde iordning mitt schema inför sommaren! Yaaay! :)

Men kommer bara jobba mån-tis nästa vecka för sen har jag fullt upp resten av juni, iallafall på helgerna. Så jag kommer va på jour på vardagarna. Men i juli har jag fullt upp ;)

Imorgon är jag ledig, men på kvällen så ska jag hem till älsklingen. För på torsdag morgon åker vi till Karlstad. Ska på Simons sysslings studentfirande! :) Har aldrig träffat dom så det ska bli kul! På fredag ska jag till Norrköping och fira Linas student! :) Och sen på lördag så ska jag och syrran hem till Nina och ha tjejkväll med henne och hennes döttrar. Jättelänge sen vi träffades så det ska bli jättekul!! :) Längtar!


Bjuder på en gammal bild på mig och syrran! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0