Myskvällar!

2012-06-10  19:30:58  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Igårkväll hade jag det suuupermysigt här hemma med älsklingen. Vi lagade god mat och drack massa cider! :) Sen kollade på vi film. Vi var jättetrötta så vi gick och la oss innan filmen slutade. Men strax innan 2 inatt väcktes vi av att Mio fick ett anfall, under min säng. Så det var bara att gå upp, Simon fick lyfta upp min säng medan jag kröp under och drog ut Mio försiktigt. Usch, hatar när detdär händer :( Sen duschade jag honom, gav honom dubbel medicin och sen gick vi och la oss igen.

Idag så har vi inte gjort så mycket. Vaknade vid 10, rastade hunden, gav han mat, åt frukost och sen tog vi det lugnt. Sen åkte vi in till Farsta centrum och kollade runt lite. Handlade lite.

Nu har älsklingen åkt hem och nu kom syrran hem. Så ikväll ska jag och syrran bara se film och ta det lugnt :) Mys! Saknar dock älsklingen redan!

Ha det bäst!

Kommentarer
Skrivet av: Beatrice

Vilka äkta vänner har jag? Dig och Felicia sen mina barndoms vänner.. Men mina barndomsvänner kan jag inte åka med, felicia har barn och du kille..

Finns nog ingen kille som skulle stå ut med mig..



Familjen hur kul 'är de då? :/

DATUM: 2012-06-10 KLOCKSLAG: 19:39:03
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0