1 år med dig.

2012-06-13  01:31:50  Allmänt  Kommentarer (0)

Babe. Snart har vi varit tillsammans i ett år. ETT ÅR. Imorgon, den 14e så är det exakt ett år sen vi hade våran första dejt. Och efter den så var det du och jag. Innan jag träffade dig så sa jag till min familj och mina vänner att jag skulle ta det lugnt, men efter våran första dejt så var jag fast. Du var min. Och jag din

Vi har varit på ditt landställe, vi har varit i Sälen i 4 månader, vi har förlovat oss, vi har varit i Grekland i 1 vecka. Vi ska till mitt landställe, vi ska tillbaka till ditt landställe, vi ska tillbaka till Sälen i 4 månader, vi ska utomlands igen. Vi har sååå mycket att se fram emot, tillsammans 


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0