Nu är det officiellt!!

2012-03-30  10:26:52  Allmänt  Kommentarer (0)
Mailade Kenza häromdagen för att fråga ett par saker angående Lindsay´s party! Fick svar igår och nu kan jag äntligen avslöja allt som händer den 26 maj! Jag och min syster ska ju som sagt gå på Lindsay´s party. Men utöver det:

VIP paketet inkluderar:

  • Lindsay’s VIP armband*
  • VIP gäst på Strandbryggan, Stockholm hela sommaren 2012**
  • 15 – 20% rabatt i OnePiece butiken hela sommaren 2012***
  • Företräde i kön till Lindsay’s Party
  • Företräde i kön till Lindsay’s efterfest på Café Opera

VIP får förtur i kön och 20% rabatt i baren mellan 21-24:00, 1 juni – 31 augusti

- 15 – 20% rabatt i OnePiece butiken, Mästersamuelsgatan


Hur najs är inte det??!! LÄNGTAR! Nä, nu måste jag iväg till jobbet. 11.30-00.00! Nu kör vi a la carte och sen tyrolerafton!! ;) PusS!


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0