Sälen på torsdag!

2012-10-23  21:04:09    Kommentarer (0)
Tjosan! Idag jobbade jag 09.00-15.00. Efter det så åkte jag till Medis och tränade. Tränade faktiskt med en tjej som jag aldrig hade träffat innan. Vi har pratat i ett par veckor men det har inte blivit av att vi tränat tillsammans förrän nu. Hoppas på att träna mer tillsammas med henne, hon peppade mig grymt bra ;) Har aldrig slitit så hårt på gymmet ;) Känns skitbra! Imorgon jobbar jag på samma ställe igen, 09.00-15.00. Och efter det så ska jag bara hem, packa inför helgen i Sälen, äta middag och så, sen vid 12 på natten så ska jag och Simon hämta Victor på centralen. Han ska också jobba i Sälen iår :D Sen sover vi hos Simon och på torsdag morgon åker vi till Sälen! Vi ska även hämta upp en annan kille påvägen! Men SEN! :D YAAAAAY! Ska bli så sjukt kul! Testade min outfit nyss inför finmiddagen på lördag, guuuuud va fint det var!! Kommer ta med mig systemkameran upp så jag ska ta en massa bilder! Nu ska jag och älsklingen se nåt avsnitt, sen ska vi sova. Hörs imorgon! :)
 
bjuder på en gammal bild på mig :D

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0