1 månad - 30 bilder

2013-02-03  11:41:00    Kommentarer (0)



Mys på lodgen 

Fika på Fjällbagarn

Redo för Wallmans

@ Wallmans, dinner show

Lamm till varmrätt!

Fint utanför jobbet

Uppdukat för fondue

Hälsade på hemma i Stockholm

Träffade Natalie

Och hennes otroligt gulliga kisse!

Och min fina syster!

"Dagen efter" käk!

Shoppade lite :)

Sa hej då till min fina katt :(

Lämnade ett regnigt Stockholm för att åter igen åka till Sälen

Fick med mig dethär söta skalet ;)

Det första jag gjorde när jag kom tillbaka till jobbet var att dricka varm choklad ;)

Jag, grabbarna och Karro hade en ledig dag tillsammans.

Simon åkte bräda såklart ;)

Vi gick på after ski!

Och drack lite fishshot

Tog lite bilder ;) haha



Myste lite till på lodgen

En fin dag i Lindvallen!

Och tillslut dessa fina bilder. Tog dom idag :)
Jobbet uppe på toppen! :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0