dagen med natalie :)

2008-08-25  19:49:31  Allmänt  Kommentarer (1)
Imorse försov jag mig, inte bra! Missade mitt tåg så jag fick vänta på nästa. Det var försenat 15 minuter, sen stannade det typ hela tiden... Kom ca 40 minuter försent till skolan men lärarna accepterade det eftersom att dom vet hur SL kan vara ibland. Vi gick igenom de kurser som vi ska ha, såg på en film och diskuterade lite kring filmen.

Efter skolan åkte jag och natalie hem till min mamma och hämtade pengar. Vi mötte natasha, sen tog vi bussen till farsta. Nattis gick först till tandläkaren, sen gick vi runt lite. Hon shoppade en del... avis (A) hehe.

Nu är jag i bro igen, ska käka middag nu, sen ska jag kanske scanna in en bild på datorn och skriva ut några bilder till min nya almanacka :)

Nattis ville att jag skulle skriva att jag skulle gå och tjocka mig med lite tjockpannkaka xD SÅ, där fick hon den meningen ! <33

Kommentarer
Skrivet av: [photo] by natty.

HAHAHA JAG DÖÖÖR!!! Gammalt inlägg!!



"Nattis ville att jag skulle skriva att jag skulle gå och tjocka mig med lite tjockpannkaka xD SÅ, där fick hon den meningen ! <33"

DATUM: 2012-03-24 KLOCKSLAG: 13:55:46
URL: http://bynatty.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0