Första inlägget !

2008-08-20  23:30:33  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag började skolan efter ett kort sommarlov.
Kul att träffa alla människor och så men lektionerna som börjar den 1:a september ser jag inte så mycket fram emot.
Fick veta att vi inte kommer få våra skoldatorer förän om ca en vecka också och det var ju SKIT !! Jag som har sett fram emot att slippa dela dator med Jonas.. xD Aja..

Idag efter skolan åkte jag och natalie till farsta centrum, det var kul att umgås lite med henne, det var ju ett bra tag sen och det var mitt fel att det hade blivit så. Men nu har jag lovat henne en sak och det ska jag hålla. Jag älskar dig, natalie och det vet du.. Bara det att jag är såå dålig på att visa det...

Nu ska jag försöka sova, ska ju upp tidigt imorgon. Godnatt !!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0