00.53

2008-12-23  00:58:59  Allmänt  Kommentarer (0)
Japp, jag hade rätt. Direkt när jag la mig ner i sängen för att kolla på när killarna spelade så somnade jag. Jonas kom och la sig bredvid mig efter bara 5 minuter så han somnade samtidigt som mig. Vi båda vaknade ca 4 timmar senare och var jättepigga, då gick alla andra och la sig. Så nu sitter vi här med en varsin dator, han vid familjens och jag vid min laptop. Han sitter och spelar monopol och jag funderar på om jag ska gå in till vardagsrummet och sätta på en film.

Ska åka härifrån kl 11, ska möta Jenny i centralen halv 12. Sen ska jag möta en person och överlämna en julklapp (A) hihi. SEN ska jag ta 3 bussen hem till min pappa, hur jag nu ska hinna med det, men det får vi lösa imorgon ;) Aja, skriver mer när jag är hemma hos pappa! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0