22 december

2008-12-22  19:15:20  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Det blev inte alls som planerat idag. Min syvmamma skickade ett sms till mig imorse och sa att hon hade stukat foten och att jag inte behövde komma dit idag om jag inte ville. Så jag stannade här istället. Vid 3 så åkte jag med pappa på jobbet, sen efter det så åkte vi till Farsta centrum. Pappa tog ut pengar till mig, sen gick jag och mötte Soraya. Vi gick runt i farsta lite grann, sen drog vi hem efter ca 1,5 timmar med 8 julklappar till :) Så nu har jag bara en julklapp kvar, det är till Jonas. Ska ju förhoppningsvis in till stan imorn med Jenny, har inte hört nåt ifrån henne men ska kolla nu om hon är inne på msn så kan vi bestämma tider osv.

När jag kom hem till Jonas pappa så var det bara jag och Jonas syster här, de andra var ute och fixade med en bil. Så jag och Patricia (som systern heter) satt här och pratade lite medans jag slog in julklapparna. Vi åt nyss middag med hela familjen och nu är alla utspridda igen ;) Jag sitter vid datorn, Jonas och hans lillebror sitter inne på rummet och spelar tvspel, föräldrarna kollar på tv osv. Efter dethär ska jag väl gå in på rummet och kolla på när grabbarna spelar, är skittrött idag så jag kanske somnar tillochmed.

Imorn efter stan så ska jag tillbaka hit och hämta min packning, SEN ska jag hem till pappa. Och där stannar jag till juldagen. Men uppdaterar imorgon hemifrån pappa, jag lovar! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0