27 december

2008-12-27  13:19:48  Allmänt  Kommentarer (1)
Tjosan!

Idag väckte Jonas mig och sa att jag måste gå upp, för vi ska åka om 50 minuter. Jag fick skynda mig upp, duscha, hitta kläder att ha på mig och sminka mig. Så nu sitter jag i sängen, snart klar, måste torka mitt hår bara, men nu ska vi tydligen inte åka förän om ca en timme. Så nu har jag tid till att blogga också ;) hihi.

Idag ska vi åka hem till Jonas pappa, sen ska vi hem till hans styvmammas föräldrar. Där ska vi antagligen fika eller nåt, haha, jag vet inte. Idag har jag svarta strumpbyxor på mig och en klänning från ginatricot. Hade beslutsångest av att välja kläder idag så jag frågade Jonas styvsyster om jag kunde ha dethär på mig och det kunde jag ;)

Jag vet inte om vi ska sova hos Jonas pappa idag, men om vi nu gör det så bloggar jag nog inge mer idag. Om vi sover hemma så slänger jag självklart in ett litet inlägg när vi kommer hem ;) Nu måste jag fixa mitt hår. Ha en bra lördag! ♥

Kommentarer
Skrivet av: minaya

haha, ja det gäller att man INTE tar den där sista rundan som man alltid gör.. Den är såå onödig. men det det är ju så gott..

Men nu får det va nog..

DATUM: 2008-12-27 KLOCKSLAG: 17:40:14
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0