28 december

2008-12-28  23:58:15  Allmänt  Kommentarer (0)

ÄNTLIGEN hemma säger jag bara. Efter en lång dag så är jag äntligen hemma i Bro.

Igår efter att vi hade varit hos Jonas styvmammas föräldrar så körde vi hem alla, sen åkte vi hem till min pappa och sov. Imorse gick vi upp, åt frukost med familjen, sen åkte vi till Jonas pappa igen. Där skulle han fixa en bil men jag hade ingen lust att sitta där och kolla på, så jag och Patricia tog en tripp till Farsta centrum. Där köpte jag en tröja och ett par tights på gina :) Efter att vi hade gått runt där en stund (tills det stängde) så gick vi runt och letade efter ett ställe där man kunde köpa Thaimat, för vi var verkligen jättesugna på det, men ingenting var öppet. Så vi åkte till Haninge centrum, och där var allt också stängt. Efter mycket om och men så hamnade vi tyvärr på McDonalds. Men jag har iallafall haft det kul idag
:) haha!

När vi kom hem från Haninge så satte vi oss ner i soffan och var skittrötta. Började kolla lite på Mission impossible 3 som gick på 4:an, men sen sa Jonas att vi skulle börja åka hemåt. Så nu är vi tillbaka i Bro.. självklart så åkte vi förbi en sträcka där Jonas brukar sladda lite, så där fick han leka av sig lite grann, men sen åkte vi hem ;) 

Ska sätta på en film nu tänkte jag, imorgon ska jag ha sovmorgon! För jag har ingenting planerat, skööönt! Här får ni se en bild på kläderna som jag köpte idag iallafall :) Klicka på bilden för att förstora den!


Hörs imorgon, puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0