Fredag

2008-12-05  15:04:11  Allmänt  Kommentarer (0)


Äntligen fredag!
Skönt med sovmorgon imorse, men var ändå trött som fan påväg till skolan. När jag kom till skolan så satt vi och pratade lite, jag och några tjejer i klassen, andra satt och jobbade. Men vi jobbade inte eftersom att vi var klara med allt. Vi frågade Lennis vad vi skulle göra, men han sa att han inte visste. Så där satt vi i ca en timme och gjorde absolut ingenting, sen kom han fram till oss och sa:  hmm, det är klart, jag kan ju säga såhär.. dom som är klara med allt kan gå hem. Då gick vi direkt. Så jag åkte alltså till skolan, det tog en timme, var i skolan i en timme, hemresan tog en timme.. onödigt som fan asså!

Jonas hämtade mig vid stationen, vi åkte sen till willys och handlade coca cola och fiff som vi ska ha ikväll. Jag vet inte när exakt, men senare ikväll eller nåt så ska vi åka till en lokal och träffa hans gamla klasskompisar och några till. Vi ska väl se film, spela guitar hero, umgås m.m. Men eftersom att jag bara känner typ två-tre st som ska komma så vet jag inte om det kommer bli så kul , hehe. Men men.. sen ska vi övernatta där också, tydligen.

Nu ska jag läsa bloggar, kolla runt efter julklappar på internet m.m. Skriver sen eller imorgon, beroende på när vi åker.  Ha en bra fredagskväll ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0