Helg!

2008-12-20  19:22:46  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Igår hade jag inte tid med att blogga. Jag hade fullt upp med att umgås med min familj :) Det är alltid lika kul att träffa dom. Pappa åkte in till Farsta Centrum och köpte med sig Thaimat, det var det godaste jag någonsin har ätit asså. Så nu har Jonas lovat mig att vi ska åka dit och äta den rätten någon dag
xD På kvällen kom Jonas hem till mig, spelade en omgång Yatsy, sen gick vi in till mitt hus och kollade på Family Guy :) Sen somnade vi.

Idag var vi hemma hos Jonas farmor, vi städade hennes lägenhet, vi fick sedan 200 kr var. Någon som har tvättat golv med diskborste och disktrasa förr? Det har iallafall jag fått uppleva nu, inte speciellt kul, hahah. När vi var klara med städningen åkte vi hem till Jonas pappa och hälsade på och fikade lite. Efter det körde vi in Jonas morfar till stan och sen åkte vi tillbaka till hans pappa. SEN åkte vi hem till bro :) Vi åkte först till willys och handlade lite smått och gott inför kvällen, sen åkte vi hem och åt middag.

Nu ska jag se på Family Guy, sen läsa bloggar och kolla runt lite på internet. Imorgon ska jag och älsklingen till barkarby och handla julklappar, sen ska vi hem till hans pappa och sova över där. Uppdaterar senare eller imorgon! Ha en bra lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0