Lördag

2008-12-06  20:59:20  Allmänt  Kommentarer (0)
Detdär med pluggandet, det har ännu inte blivit av  men jag ska verkligen börja med det efter att jag har ätit och sett ett avsnitt av FG ^^

Strax efter att jag skrev förra inlägget så bestämde vi oss för att åka hem till Tony och Madde, som också bor här i bro :) När vi kom dit så satte vi oss och spelade ett tv spel, faktiskt ganska kul. Även om jag aldrig hade spelat det förut, medan de andra hade gjort det så var det kul men ganska svårt i början. Mer än så gjorde vi inte.

Vill bara säga att jag har ALDRIG i hela mitt liv sett en sån fet katt som hans, hahaha. Den var grymt tjock och söt ;) Nu ska jag äta och se Family Guy! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0