Måndag

2008-12-15  13:41:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Imorse gick jag upp nångång mellan halv 6 och kvart i 6, var så jävla trött men jag kämpade med att duscha, klä på mig, äta frukost och packade väskan, sen gick jag till tåget vid halv 7. I skolan så hade vi Svenska B, och jag gjorde absolut ingenting. Jag blev så distraherad av att prata med andra och lyssna så fort jag hörde andra prata, så jag kom ingen vart. Slutade iallafall kl 11, skönt att sluta tidigt när man är så trött som jag är idag..

När jag kom hem så bytte jag om till mjukiskläder. Sen åt jag nudlar med fläskkött smak, drack melonsaft och till efterrätt blev det lussebullar ;) GOTT! Medan jag åt såg jag på Family Guy, men blev så trött av det så nu tror jag faktiskt att jag ska sova en stund. Sen ska jag och Jonas ta en tur med bilen, hörs senare! ♥

MUMS!

(klicka på bilden för att förstora den)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0