Ny design!

2008-12-01  14:47:49  Allmänt  Kommentarer (1)

Natalie har fixat en ny design till mig, vad tycks? Jag är iallafall jättenöjd, tack så mycket, Natalie! Hon ska fixa lite till sen, men nu hinner hon inte för hon ska till stallet, men jag är iallafall nöjd :)

Vill bara tillägga att idag är det den första December.
Vet ni vad det innebär? Jag och älsklingen firar 16 månader idag :) 
Tiden går så fort nu, hehe. Älskar dig, Jonas <3 
Du är det bästa som har hänt mig!
(klicka på bilden för att förstora den)

Kommentarer
Skrivet av: sandra thörnell

haha bra, slipper ja känna mig ensam :D

DATUM: 2008-12-01 KLOCKSLAG: 17:30:47
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0