Onsdag - hemma från skolan

2008-12-10  15:49:56  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjosan!

Idag har jag varit hemma från skolan. Pappa skulle sjukanmäla mig men han glömde göra det innan 12 (man måste ringa innan 12 annars gills det typ inte), så jag kommer få ogiltlig frånvaro, jippi. Pappa tyckte att det var bättre att jag var hemma idag än att gå till skolan och servera och kanske riskera att smitta gästerna med ögoninflammationen.


Jag vaknade först vid 11, då såg jag att Jonas låg och sov bredvid mig, jag väckte honom och sa att han hade försovit sig, men då var det ingen idé för honom att åka, eftersom att han ändå slutade tidigt idag. Så vi båda somnade om. Sen blev jag väckt av att mobilen ringde, det var pappa. Han sa att han hade glömt bort att ringa, då sa jag att det var försent eftersom att klockan var efter 12, men han ringde iallafall.

Imorgon vill jag till skolan för då ska vi baka lussebullar, men jag vet inte om jag får det.. men jag hoppas. Idag har jag bara tagit det lugnt, legat i sängen och kollat på tv, ätit nudlar, kollat på Kung Fu Panda och inte så mycket mer. Min dag kommer att fortsätta så tror jag, bara sitta hemma och ta det lugnt, läsa lite osv.

Ha en bra dag  ;) ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0