Plugga?

2008-12-04  19:56:30  Allmänt  Kommentarer (0)
Jaha, nu sitter jag här hemma hos Jonas. Han har nu varit borta i typ två timmar eller nåt. Sen han åkte har jag kollat på en film, My best friends girl, den var väl sådär. Sen så har jag inte hunnit så mycket mer, kollat runt lite på internet och lyssnat på musik. Nu tänkte jag faktiskt försöka plugga lite, men Therese skulle hjälpa mig och hon är inte vid datorn :( Så jag får försöka klara mig på egen hand ;) Imorgon har jag sovmorgon, fy fan va skönt säger jag bara! Aja, har inget mer o skriva just nu. Hörs imorgon istället :)

PUSS ♥

föresten, fick ju reda på hur jag låg till i Livsmedel B idag, hade G men hon sa att till efter jul så kunde jag höja mig till VG :) Bättre det än inget betyg alls, hehe :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0