Prat om julaftonen ;)

2008-12-25  17:31:36  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan allihopa! Haft en bra julafton? Det har iallafall jag haft. Det var jättestressigt på julaftonsmorgonen, då hela familjen skulle in på toaletten och duscha, tjejerna skulle sminka sig och det var kaos i hela huset. Men när alla väl var klara så satt jag och min storesyster på nedervåningen tillsammans med småsyskonen och kollade på kalle anka, såklart ;) Vid 4 kom alla gästerna, vi blev helt plötsligt 12 personer från att ha varit bara 6 st. Vi åt värsta julbordet och det var ju bara sååå gott, men tillslut fick jag och Nicole sitta och tvinga i oss de sista vi hade kvar på tallriken, haha. Efter maten så fikade vi, sen var det dags för paketöppning. Småsyskonen blev helt galna när de fick saker de verkligen ville ha, haha, fick med en massa roliga miner på en massa foton så det blev ju skitbra ;) Efter det så satt vi bara och pratade lite grann och så, sen gick de flesta hem. Men kvällen slutade inte där, vi satt på nedevåningen och sjöng singstar, haha. Det var kul! Kvällen slutade sen med att jag och Nicole gick in till mitt hus och satte på Sex and the city filmen, stängde av filmen efter en timme, sen somnade jag jättefort och sov som en stock resten av natten. Min julafton blev lyckad tycker jag :) Hur blev eran?

Vill ni se bilder från gårdagen så kolla in på bilddagboken så har jag lagt upp några stycken där :)

Julklappsöppningen är ännu inte klar föresten, nu är jag hemma hos Jonas och här blir det ännu fler julklappar! Jonas och hans mamma ska få öppna sina, sen har dom julklappar till mig med (A) Sen har jag tydligen fått två st från hans pappa, det visste inte jag att jag skulle få, så det blir ju kul ! :) Aja, snart blir det ännu mer julbord här tillsammans med älsklingen och hans mamma!

Ha en bra kväll! Puss ! ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0