Tisdag

2008-12-09  12:44:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Tjenare Tjenare!

Idag när jag kom till skolan så var det dags för att ha prov i Projekt och Företagande, det gick väl sådär. Efter det fick vi rast till 10. Sen satt vi bara där och gjorde ingenting, iallafall jag och Therese, för vi hade inte datorerna med oss idag. Slutade kl 11, då gick vi och åt lunch. Sen åkte jag och Therese hem, de andra skulle ha Engelska.

Nu är jag hemma hos Jonas. Så fort jag kom hem, tog jag ett glas vatten med is i, svalde en alvedon och kröp ner i sängen. Väntar på att det nya avsnittet av Gossip Girl ska bli klart också, då ska jag självklart se det
:)

Får se om jag orkar skriva senare, annars skriver jag imorgon efter skolan. ♥

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0