Tisdag

2008-12-02  09:09:10  Allmänt  Kommentarer (0)
Igår gick jag och la mig kl 8 och kollade på tv. Somnade vid halv 9. Sen vaknade jag igen halv 11. Jag gick upp, satte mig vid datorn, sen vid halv 3 gick jag och Jonas o la oss i sängen och kollade på Shrek. Somnade typ vid halv 5. Och eftersom att jag skulle gå upp kl 6 så hann jag inte sova speciellt mycket. Och inte fan vaknade jag när mina två klockor ringde kl 6 och inte när Jonas två klockor ringde kl 7 heller.

Men sen vaknade vi båda strax efter 7, då skyndade vi oss att gå upp, klädde på oss och åt en macka. Sen var det bara att börja åka till stationen.

Så nu sitter jag i skolan, kom 50 minuter försent, men men. Här tar alla det lugnt (som vanligt när vi har Lennis), folk ligger och sover nånstans i byggnaden, en annan ligger på stolar här i klassrummet och sover, andra lyssnar på musik, bloggar, spelar.. Ja, allt annat än vad vi egentligen inte borde göra.

Slutar kl 11 idag, fan va skönt. Då ska jag hem och sova tror jag. Uppdaterar ikväll eller nåt. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0