Tooorsdag

2008-12-04  13:20:14  Allmänt  Kommentarer (0)
Idag har vi varit i köket, vi var bara 4 elever i min grupp, men det gick bra iallafall :) Jag och Josefine stekte kött och klyftade potatis bara, sen var det lunch. Nu sitter vi uppe i klassrummet och har Livsmedel B. Inge kul direkt, vi ska svara på en massa frågor. Efter rasten så ska jag få höra hur jag ligger till i dethär ämnet, kul...

Efter skolan så vet jag inte vad jag ska hitta på. Jonas kommer hem senast halv 6, men då ska han hem till en kompis och spela dator och det kan ju ta ett antal timmar. Så jag har iiiingen aning om vad jag ska hitta på. När han inte är hemma så blir jag så rastlös :P Aja, vi får se vad jag hittar på. NU är det rast!

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0