00.00

2008-11-28  00:07:40  Allmänt  Kommentarer (0)
Har precis gjort klart uppgiften som ska vara inlämnad till Lennis imorgon. Vill tacka Fanny som påminde mig om den ikväll, tack Fäääännie ;) Uppgiften var iallafall att vi skulle skriva om 8 olika olycksfall, hur man ska bära sig åt osv. Det var lätt, bara hitta en bra sida på internet så har man allt framför sig sen ;) Imorgon har jag sovmorgon till 12, så jag går nog upp runt 9 nångång. Efter skolan imorgon så ska jag åka hem till min pappa, fast han inte är hemma, han kommer hem på söndag, han är i Rostock (Tyskland) och jobbar. Jonas kommer dit imorgon kväll så vi sover över där, sen på lördagen ska vi hem till Jonas pappa och fira Malin som fyller 7 år. Sen ska jag hem till pappa igen och sova där, förhoppningsvis så sover Jenny över hos mig då och Jonas åker hem till bro :)

Nu ska jag fixa mig inför natten, sen ska jag och älsklingen sova :) Uppdaterar imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0