03.45

2008-11-18  03:50:41  Allmänt  Kommentarer (0)

Jag har inte sovit en blund inatt och det ska jag inte göra heller. Har inte varit trött så jag har pratat med Natalie genom Skype, vi spelade lite Sanning och Konka på msn, skitkul var det, haha. Natalie gick och la sig för nästan en timme sen, så jag har kollat på Family Guy sen dess. Och nu sitter jag och väntar på att någon ska lägga ut det nya Gossip Girl avsnittet, för då ska jag ladda ner det diiiirekt ;)

Ska börja göra iordning mig inför skolan runt halv 6 tänkte jag. Fy fan va trött jag kommer vara i skolan, usch då. Men så är det om man har sömnproblem :( Men eftersom att jag slutar 11 så ska jag hem direkt och sova ett par timmar.. hoppas jag.

Aja, nu ska jag kolla efter Gossip Girl, igen, hihi. Skriver sen när jag är i skolan! ♥


Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0