16.19

2008-11-28  16:25:28  Allmänt  Kommentarer (0)
Lennis var snäll och lät oss gå 40 minuter tidigare från skolan. Åkte då direkt hem till mamma, vi satt och pratade lite och så, trevligt trevligt :) Sen kom Nicole och Danne och hämtade mig, vi åkte till farsta strand, jag köpte läst och fiff som jag och älsklingen ska ha ikväll. Sen åkte vi mot Vidja. Nu sitter jag här helt själv, Jonas kommer inte förän om ca 3 timmar :( Men men, jag överlever, han kommer iallafall. Lyssnar på lite musik och ska läsa lite bloggar nu, sen får jag väl sätta på tvn och försöka hitta nå kul att se på tills älsklingen kommer. Ha en bra kväll ♥

PS. Jenny kunde inte sova hos mig imorgon, trist :( Men jag har frågat en gammal kompis (Soraya) som jag inte har träffat på otroligt länge och hon ville jättegärna sova hos mig, så vi får väl se om det blir av :)

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0