Fredag kväll

2008-11-07  21:31:34  Allmänt  Kommentarer (0)
Hejsan!

Nu sitter jag och Jonas vid köksbordet vid varsina datorer ;) Han sitter vid min bärbara och jag sitter vid pappas bärbara. Jonas spelar och jag sitter här och bloggar ;)

Vi åkte hit till Vidja vid 7, då stog Nicole och Danne o gjorde iordning grillen. Vi åt kött och makaroner, (Nicole och Danne hade redan fixat pommes till sig, jag och Jonas orkade inte göra egna då, tog sån jävla tid för dom så vi kokade makaroner istället), skitgott var det iallafall. Så vi åt middag vi fyra, satt och pratade lite och så.

Nu sitter Nicole o Danne på nedervåningen och kollar på en film, jag och Jonas hade ingen lust att kolla på den, vi ska antagligen gå ut till mitt hus sen och se en annan film :) Nu tänkte jag läsa andra bloggar och kolla mailen. Ha det bäst ♥ 

Kommentarer

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0