Lördag

2008-11-22  20:07:14  Allmänt  Kommentarer (1)
Idag vaknade jag ungefär vid 12. Gick upp, satte mig vid datorn och kollade runt lite på internet. Sen gick jag och la mig i sängen ingen, bredvid min trötta älskling. Jag låg där i ca 2 timmar och kollade på tv, sen vaknade Jonas. Det var så mysigt att bara ligga där under det varma täcket och inte behöva passa någon tid eller något liknande.

Idag har vi inte gjort någonting alls. Suttit vid datorerna, ätit middag, kollat på Family Guy.. inte så mycket mer än så. Är inte på så bra humör för att göra något idag heller.

Imorgon ska jag åka hem till min pappa. Ska vara där vid 3. Jag, min syster, min bror, min pappa och hans sambo ska äta middag tillsammans och bara umgås, det var länge sen, så det ska bli trevligt.

Nä, nu ska jag väl ta och läsa lite bloggar, sen kanske jag lägger mig i den varma sängen en stund, kollar på tv eller nåt. Skriver imorgon ♥ Ha det bäst!


Kommentarer
Skrivet av: Michaela

fin header :)

DATUM: 2008-11-22 KLOCKSLAG: 21:02:00
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera då inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0